Няма да говоря за политика в блога си за туризъм. Но няма
как да не спомена новия министър на икономиката и туризма от служебното
правителство, който направи едно от първите си изявления за това, как трябва да
се развива туризмът в България и какво точно трябва да се рекламира, за да
привлечем повече качествени туристи. Съвсем логично той направи заключение, че
трябва да се рекламираме с нещо, с което сме уникални или поне се отличаваме –
и според него това е, че нашето море било от много малкото, които са слабо
солени. Само че към тази рекламна стратегия задължително трябва да се прибави и
нещо друго – трябва да се рекламира не само с нещо, с което сме уникални, но и
нещо, за което туристите не знаят. Едва ли на хората, които пътуват и имат
култура в това отношение, им е убягнал досега фактът, че българското море е
слабо солено, което със сигурност не е довело най-качествения туристически
поток натам. Което съвсем очевидно води до извода, че трябва да рекламираме
България с нещо, което не само е уникално, ни и не толкова популярно по света.
И защо това да не е един курорт като Велинград и високото качество и разнообразието
на услугите, които се предлагат, както и неповторимите и рядко срещани в света като химически
състав и лечебни свойства минерални извори, които нистина могат да привлекат
интереса на качествен туристически поток за ваканция в България. Ето за това
си струва да бъдат информирани чуждестранните туристи, иначе с море и плажове
няма как да ги смаем изведнъж – ако е щяло да стане, досега да се е случило.
Няма коментари:
Публикуване на коментар