петък, 12 април 2013 г.

Защо да не рекламираме България с Велинград?!



Няма да говоря за политика в блога си за туризъм. Но няма как да не спомена новия министър на икономиката и туризма от служебното правителство, който направи едно от първите си изявления за това, как трябва да се развива туризмът в България и какво точно трябва да се рекламира, за да привлечем повече качествени туристи. Съвсем логично той направи заключение, че трябва да се рекламираме с нещо, с което сме уникални или поне се отличаваме – и според него това е, че нашето море било от много малкото, които са слабо солени. Само че към тази рекламна стратегия задължително трябва да се прибави и нещо друго – трябва да се рекламира не само с нещо, с което сме уникални, но и нещо, за което туристите не знаят. Едва ли на хората, които пътуват и имат култура в това отношение, им е убягнал досега фактът, че българското море е слабо солено, което със сигурност не е довело най-качествения туристически поток натам. Което съвсем очевидно води до извода, че трябва да рекламираме България с нещо, което не само е уникално, ни и не толкова популярно по света. И защо това да не е един курорт като Велинград и високото качество и разнообразието на услугите, които се предлагат, както и неповторимите и рядко срещани в света като химически състав и лечебни свойства минерални извори, които нистина могат да привлекат интереса на качествен туристически поток за ваканция в България. Ето за това си струва да бъдат информирани чуждестранните туристи, иначе с море и плажове няма как да ги смаем изведнъж – ако е щяло да стане, досега да се е случило.

Няма коментари:

Публикуване на коментар