сряда, 3 октомври 2012 г.

Меден месец във Велинград

Има ли човек, който да не обича родния си град! Още повече ако е роден като мен в такава райска градина като Велинград. Но за любовта си към родния ми град и за хилядите възможности за почивка и лечение, които предлага, съм ви говорила достатъчно. Освен тях обаче, градът би бил прекрасно място и за много други изживявания от всякакъв характер, но за любовни и романтични преживявания ми се струва особено подходящ – какво по-чудесно място за двама влюбени от романтичния ни град и от лукса, който предлагат многобройните спа хотели във Велинград. Тия дни така се случи, че и страницата ми във фейсбук се изпълни със снимки на младоженци и съвсем логично ми хрумна идеята, че всъщност всеки от луксозните хотели на родния ми град би бил чудесно местенце за прекарване на меден месец и би оставил незабравими спомени у младоженците за цял живот. Романтични разходки из спретнатите велинградски улички или около езерото Клептуза. Приятна и задушевна вечеря в някое от китните ресторантчета на града на чаша хубаво вино. Как ви звучи за меден месец? А какво ще кажете за джакузи за двама на покрива на хотела, с кипящите наоколо мехурчета минерална вода и с още по-кипящите мехурчета шампанско в чашите. А на сутринта закуска в леглото, поднесена от младоженеца примерно, и кафе на терасата с прекрасен планински изглед и кристално чист въздух. Размечтах ли ви?! На човек чак да му се прииска да се ожени, та да иде на почивка там. Който е готов за тази стъпка, да действа и да заповяда -хотелите във Велинград ще ви предложат един наистина незабравим меден месец!

Няма коментари:

Публикуване на коментар