събота, 22 юни 2013 г.

Уикенд в Руминика

Напоследък ви разказвам основно за чудати и прекрасни забележителности и места най-вече по света и спрях да ви говоря толкова за любимите си Велинград и Цигов чарк. Но само за малко :)

Ето, че дойде най-приятният сезон - с малко подраняване, но след много дъжд и бури, изгря слънцето и стопли се и вече в събота и неделя на почти никого не му се стои в града :) Така е и с мен и моето семейство. Затова този уикенд пак хванахме багажа и тръгнахме познайте накъде: естествено, към Родопите.

С нас дойде и едно приятелско семейство, затова решихме вместо да се гъчкаме в хотелски стаи, направо да наемем някоя от красивите вили в Цигов чарк. Още отдавна си бях заплюла да посетя Еко-селище Руминика там - техен фен съм във Фейсбук и постоянно ме изумяват с красивите снимки на вилите и селището, които публикуват в социалната мрежа.

И така, в събота по изгрев потеглихме към Цигов чарк, настанихме се, след което отидохме на язовира и си направихме пикник. Времето беше идеално - печеше слънце, но температурата не беше по-висока от 23 градуса, а моя приятелка ми разказа, че в София са се пекли на бавен огън.

Прекарахме си чудесно! Отскочихме и до Велинград, Батак, Пещера, Белмекен, Беглика и още един резерват, на който забравих името :) Беше страхотно пътешествие и аз лично успях за известно време тотално да се освободя от стреса и да се насладя на чистия въздух и красивата природа.

Е, вече знаете, ако някои уикенд нямате какво да правите - споделете с приятели един уикенд сред красотата на Родопите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар