вторник, 3 септември 2013 г.

Моят избор за туризъм!

В България е пълно с нереално красиви местности, голяма част от тях и с богата история. Имаме много планини, дори и море, на което да се радваме през лятото. Аз обаче най-много предпочитам да почивам на уединени места. Това лято ходихме на палатка на Иракли, обиколихме и още няколко по-девствени плажа, където имаше съвсем малко хора и почти никакви следи от цивилизация (като изключим боклукът, изхвърлен от по-некултурните, част от който останалите изхвърляхме. Почивката ми беше в средата на юли, за радост по това време нямаше чак толкова водорасли, а водата беше доста по-бистра, отколкото е през август, например. Прекарах си супер! В моментите, в които ми се искаше да видя цивилизация, отскачахме до някое красиво, не просто комерсиално място - като стария град на Несебър, ботаническата градина в Балчик, Созопол и др. За другата година съм си набелязала да посетя парк Странджа, а и в най-южните райони между Ахтопол и Резово, също има много красиви и все още девствени плажове. Дано не ги унищожим. Надявам се с половинката ми да успееем да отделим един уикенд и да направим една малка почивка и през есента – отново на някое по-отдалечено от шум и цивилизация място. Естествено, и за тук вече съм си набелязала предпочитание – прекрасно изглеждащото Еко-селище Руминика, намиращо се в Родопите до Цигов чарк. Много неща съм чувала за този район и съм сигурна, че през есента ще е адски красиво. А и като ни познавам, ще обиколим всичко – гъвкави сме в транспорта – кола, велосипед, пеша - както падне :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар